فیلم های کمیکی که تا سال 2021 اکران میشوند

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

وبلاگی برای علاقه مندان دنیای کامیک بوک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mehdi
9:15
سه شنبه 15 اسفند 1396

فیلم های کمیکی که تا سال 2021 اکران میشوند


بلاخره فیلم "پلنگ سیاه" (Black Panther) اکران شد و فروشش از مرز 900 میلیون دلار گذشت. علاوه براین فیلم های که در حال حاضر رو پرده سینما قرار دارند، فیلم های زیاد دیگری نیز در چند سال آینده در ژانر ابرقهرمانی اکران خواهند شد که تماشاگران بی صبرانه منتظر انها هستند.
ما در این مقاله تمام فیلم های ابر قهرمانی را که تا سال 2021 اکران خواهند شد، جمع آوری کرده ایم.

Related image

۱-Avengers: Infinity War
تاریخ اکران: 27 آوریل 2018 (7 اردیبهشت 1397)
قسمت بعدی مجموعه فیلم های «انتقام جویان» بار دیگر تعدادی از ابرقهرمان ها را در کنار هم جمع خواهد کرد. این افراد با شخصیت رمز آلود «ثانوس» (Thanos) که برای اولین بار در فیلم «انتقام جویان» (Avengers) در سال ۲۰۱۲ معرفی گردید و بعدها در «نگهبانان کهکشان» نیز دیده شد مبارزه خواهند کرد. نقش این موجود شرور را جاش برولین بر عهده دارد.

Related image

 

۲-DeadPool 2
تاریخ اکران: 18 می 2018 (28 اردیبهشت 1397)
پس از موفقیت عظیم فیلم Deadpool، کمپانی فاکس قرن بیستم، خیلی سریع دستور ساخت قسمت دوم این فیلم را هم صادر کرد، اما تیم میلر (Tim Miller)، کارگردان قسمت اول، از ساخت قسمت دوم کنار کشید و دیوید لیچ (David Leitch)، جای او را گرفت. در فیلم Deadpool 2، دو شخصیت دومینو و کیبل نیز اضافه شده‌اند. نقش دومینو را Zazie Beats، ستاره سریال Atlanta بازی خواهد کرد و پس از یک پروسه انتخاب بازیگر طولانی، جاش برولین به عنوان بازیگر نقش کیبل انتخاب شد.

Image result for ant-man and the wasp
۳- Ant-Man and the Wasp
تاریخ اکران: 6 جولای 2018 (
15 تیر 1397)
فیلم Ant-Man and the Wasp که دنباله فیلم Ant-Man است، اولین فیلم MCU است که نام یک ابرقهرمان زن را در عنوان خود جای داده است و اونجلین لیلی (Evangeline Lilly) که در فیلم Ant-Man، نقشی فرعی را بر عهده داشت، اکنون در کنار پل راد، نقش اصلی فیلم است. میشل فایفر (Michelle Pfeiffer) نیز نقش جانت ون داین را بازی می‌کند و ظاهرا در این فیلم، اسکات لانگ و هوپ ون داین، قصد دارد او را نجات دهند. والتون گاگینز (Walton Goggins) نقش سانی برچ، قطب منفی فیلم را ایفا خواهد کرد. پیتون رید (Peyton Reed) کارگردان فیلم است.Related image

۴-Venom
تاریخ اکران:
5 اکتبر 2018 (13 مهر 1397)
فیلم Venom، یک فیلم ترسناک با درجه‌بندی سنی R خواهد بود و Venom در آن، نقش ضدقهرمانی را ایفا خواهد کرد که با Carnage، مبارزه می‌کند. روبن فلیشر (Ruber Fleischer) کارگردانی فیلم را بر عهده خواهد داشت و تام هاردی (Tom Hardy)، ریض احمد (Riz Ahmed)، میشل ویلیامز (Michelle Williams) و جنی اسلیت (Jenny Slate) ستارگان آن هستند.
aquaman

۵-Aquaman

با وجود اینکه فیلم Justice League، فیلم موفقی نبود، اما شخصیت‌های جدیدی مانند آکوامن را معرفی کرد که با استقبال خوبی از سوی تماشاگران مواجه شدند و از معدود نکات مثبت این فیلم بودند. جیمز وان (James Wan) کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و جیسون موموآ (Jason Momoa) بار دیگر نقش آکوامن را بازی می‌کند. از جمله بازیگران فیلم می‌توان به امبر هرد (Amber Heard)، پاتریک ویلسون (Patrick Wilson)، نیکول کیدمن (Nicole Kidman)، دالف لاندگرن (Dolph Lundgren) و ویلم دافو (Willem Dafoe) اشاره کرد.

این مقاله هنوز تمام نشده...

 

 

 



تعداد بازدید از این مطلب: 825
موضوعات مرتبط: اخبار فیلم , کمیک | Comic , ,
بازدید : 825

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به کامیک تاک مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر